0 (0212) 873 73 07
Müşteri Hizmetleri
Pazartesi-Cuma: 9:00 – 18:00
[email protected]
Mail Adresimizden 7/24 İletişime Geçebilirsiniz.
Sıkça sorulan sorular
Portal a her girişte tekrar kayıt oluşturmamız gerekir mi?
Sistemiz sadece ilk girişte bazı zorunlu alanların doldurularak kayıt yapmanızı isteyecektir. Sonraısnda sadece kullanıcı adınız ve parolanızı girerek yeni fiyat talebinde bulunabilirsiniz.
Online ödeme güvenli mi?
Kullandığımız sistem BDDK onaylı Paynet sistemidir ayrıca bu sistem PCI-DSS 1. Seviye sertifikasına sahiptir. Kredi kartınızla ödeme gerçekleştiğinde paranız sisteme teslim evrakı taranana kadar provizyonda tutulur. Tahsilat teslim evrakının sunulmasından sonra gerçekleşir
Gönderilerimiz sigortalı mı?
Logist ile yaptığınız tüm taşımalar 350.000 TL ye kadar taşıyıcı sorumluluk sigortası kapsamındadır. Taşıyıcı soumluluk sigortası Türkiye sınırları içerisinde karayolu ile gerçekleştirilen taşımalar için Logist den kaynaklı olan zarar ve hasarlar sonucunda Logist e yüklenebilecek yasal sorumlulukları, taşıyıcı sorumluluk sigorta poliçesinde belirlenen şart ve limitler dahilinde teminat altına alır. Yükleme ve boşaltma kaynaklı hasarlar bu kapsamda değildir.
Taşıma talebi yaptığımız sırada bu kadar detayda bilgi istemenizin sebebi nedir?
Logist olarak amacımız sizlere en uygun taşıma ekipmanı ve en uygun fiyatları sunmaktır. Bu bağlamda fiyata etki edebilecek hiçbir detayı göz ardı etmek istemeyiz. Bu sebeple sizlerin çok vaktini almadan yüksek verimde fiyatlama sağlayabileceğimiz tüm bilgileri talep ediyoruz.
Portal da teslim evrakına ulaşma imkanım var mı?
Tarafımıza yaptığınız tüm talepleri kayıt altında tutuyoruz. Tabiki teslim evrakı da bu kayıtların olmazsa olmazı. Geçmişe dönük 1 yıl boyunca teslim evrakına online olarak ulaşabilirsiniz.